Glitter @ HotFreeLayouts.com

Thursday, May 10, 2007

How to wash a T-shirt



32 comments:

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

يا مساء الخيرات على عيونك يا مان

دايما كدة ادخل مدونتك لما احس انى بجد عاوز اشوف كل ماهو جديد وكلما احس اننى اريد ان ابتسم .

تحفه كالعادة .

محمد فوزى

SomeOne said...

ههههههههههههههههههههههههه
:)
:)
:)
حاضر

بس انا مش متجوز
ومش عارف اقرا الكلام اللي فوق عبارة
اديه لمراتك
:)

voice of love said...

بقى كده برضه
ماشى يا لذيذ

Anonymous said...

هههههههههههههههههههههههههههههه
طب لو كانت هى كمان لخمه ومابتعرفش تغسل؟؟؟؟؟

انا اللى بالامر المحال اغتوى said...

gamda ;)

AHMED SAMIR said...

شركة جابت من الاخر فعلا
بحب انا الناس اللي بتدي العيش لخبازه دي
بس دي ماركة ايه الجامدة دي
على فكرى اول مرة بزور مدونتك الجميلة وياريت تقبلني صديق للمدونة
تحياتي واحتراماتي

محمد عبد الغفار said...

قديمة

دلوقتى
help ur self

صاحب البوابــة said...

صورة رائعة

اضحكتني كثيراً

تحياتي يا عزيزي

david santos said...

Thanks for you work and have a good weekend

Rosa said...

يا سلام طب والي مش متجوز بقا يعمل ايه
:]

كلام لوجيك said...

انا من اهوي ومن اهوي انا
يامساء النجومية والاخلاق العالية
دايما منورنى ودايما ذوق وربنا يديم المحبه
اخبار شغلك ايه ؟؟ وهل طبقتم اي افكار من الافكار الاعلانية اللى عجبتك عندي؟؟
عاوزين تطوير وشغل جديد يا برنس
تحياتى

شادي الغالى
ازيك يا مان
اخر بوست عندك قلقنى عليك ، انا مش عاوزك تفقد الثقة فى اللى حواليك ، كلنا بنعتز بيك

بالنسبة للصورة
مش لازم تقرأ الكتابة اللى فوق
بس عالعموم الكتابة بتوصف وبتشرح ازاي تغسل التي شيرت وايه هى المحظورات

انت بتقولى اديه لمراتى
طب ولو قلتلك ان انا اللى بغسل ؟؟
;)

voice of love

ازيك يا دكتورة داليا؟
معلش بقى ، انتى لو تعمقتى فى موضوعات المدونة كويس هتلاقى ان معطمها هجوم عالمرأة
نورتينى

كلام لوجيك said...

وينكى عزيزتى الشقية
اجدع سلام لأحلى نجمة واجمل كوكب وسمعنى نشيد درب التبانه

اجابة سؤالك مش عندي للاسف
هتلاقيها فى رد فعل زوج مراته لا تجيد الطبخ او الغسيل
ربنا يتولاها بقى
:)

خلى السلاح صاحى
اسم جميل جدا
ويعبر عن ظروفنا المحيطة الراهنة
اتمنى ان تحوز موضوعاتنا المصورة على اعجابك دائما
نورتينى وياريت تكرري الزيارة

a.samir
اهلا بيك فى اول زيارة لمدونتى المتواضعه
الماركة دي مالهاش اسم
الشركة فضلت تخفى اسمها خوفا من ان تقذفها الزوجات الغاضبات بالطوب
هههه
واعتبر نفسك صديق عزيز ومرحب بيك دائما فى المدونة

استاذ محمد عبد الغفار المحترم
مشكلتك انك هارش كل حاجه
هههه
نورتنى يا استاذنا

كلام لوجيك said...

صاحب البوابة
دائما ما اسعد بزيارتك
انا لسه كنت عندك من شوية وابهرنى بوستك الاخير
دسم جدا جدا
ونحن سعداء اننا استطعنا رسم البسمة على وجهك الكريم
تحياتى

david santos

حيرتنا معاك يا عم سانتوس
على العموم
thx
same to u

rosa

انا سعيد جدا بزيارتك واتمنى الا تكون الاخيرة
طبعا اطلعت على مدونتك حتى استطيع ان ارد على تعليقكى بشكل سليم
وقد اعجبتنى خواطرك وكلماتك واسلوب كتابتك
وانشاء الله سأتمعن فى موضوعاتها عندما تتاح لى الفرصة فى اقرب وقت
بالنسبة لإجابة سؤالك
برضو انتى اللى هتغسليه
هههههه
نورتينى

أميرة said...

ههههههههههههه

دى اول زيارة ليا يالوجيك مدونتك لذيذة

بيفروا عليك وجع الدماغ

اصل هما عارفين ان الرجالة مخهم تخين فى الحاجات دى :P

Anima said...

شفت ما تقدروش تستغنوا عن الستات ههههههههههههههههههه

SomeOne said...

أنا مررتلك تاج
:)

carol 2002 said...

فى كل مره أفكارك جميله و بتعجبنى
خصوصاَ إن فى أفكار صور بشوفها لأول مره
تحياتى و بالتوفيق دائما

سابرينا said...

اسرع
give 2 the washing-machine!!!!
ههههههههههه

khaled said...

مش فاهم

gohayna said...

تحفه

اهي دي الناس الي بتفهم وتقدر صحيح

مش الي بيفتي وخلاص

ادي العيش لخبازه

تحياتي علي الجمال دا

BaTresYa said...


اكيد اللي حاط الماركة دي بيهزر ...لالابيهزر ,,,كان المفروض يقول حطة في سبت الغسيل ...بس هو أكيد أكيد اتلخبط بلاش نظلم الناس هه

كلام لوجيك said...

اميرة ويلز
نورتى البلوج كله
وبخصوص مخ الرجاله التخين
فأنا موافق
تخين تخين بس أعيش
قصدي
ماغسلش
ههههههه
تحياتى
------------------

anima

احنا عمرنا مانستغنى ابدا عن الستات
امال مين اللى هفضل أقرف فيه طول اليوم بطلباتى وغلاستى؟؟؟؟
:)

------------------

شادي

متشكر جدا يا غالى
انا هجمع التيجان دي وأبيعهم
هو انا قفلت مدونة كلام لوجيك من شوية
منه لله اللى اخترع التيجان
نورتنى يا برنس

كلام لوجيك said...

carol 2002

اهلا وسهلا بيكى دائما وشكرا لكلامك الجميل اللى بيشجعنى انى اتعب اكثر عشان افضل دائما على نفس المستوي اللى عهدتونى عليه
المدونة دي نجحت بيكم وهتعيش بتشريفكم ليا
تحياتى ليكى

sabrina

الموضوع مش بالسهولة دي
مش كل الملابس قابلة انها تغسل فى الغسالة
او حتى بال
dry clean
بل يجب ان تغسل يدويا
وعشان كده وضع هذا التيكيت للزوجات العزيزات
وبالشفا مقدما
ههههههههه
نورتينى

خالد الغالى
منورنى واهلا بيك
بيتك ومطرحك يا بشمهندس
قولى بالظبط انت مش فاهم ايه؟؟
ملحوظة: انا حطيت الموضوع ده بالذات عشان الرجاله ماتتعبش روحها بالفهم والتفكير
امال ايه فايدو وجود الجنس الناعم؟؟
نورتنى يا هندسة
----------------------

جهينة
حمدلله على سلامتك وشكرا لزيارتك الكريمة
انتى اول واحدة من الجنس الناعم تثنى وتشكر فى هذا الموضوع
بصراحة.... جرأة تشكري عليها
احييكى
نورتينى
----------------------

batresya

اهلا بيكى فى زيارتك الاولى وارجو الا تكون الأخيرة
طبعا تعليقك هلكنى من الضحك
روح دعابتك من النوع الممتاز
ههههههه
فكرة سبت الغسيل دي جهنمية ،،، مش عارف ازاي فاتتنى

loumi said...

عزيزى اسامه
اول زياره لي لمدونتك
و النت بطىء فالصورة عماله
تتضح شويه بشويه
كل ما اقرا جمله اقول طيب اللى بعده
بس بجد ما توقعتش الجمله دى خالص خالص
ملعوووووووووووووووووووبه يا فنان
بجد متت على روحى من الضحك
واضح ان افكارنا الشرقيه بتتسلل للغرب
:):)
ان شاء الله حابقا ضيفه دائمه

gohayna said...

مساء الورد والفل

ازي حضرتك

انا بمسي والله
وعايزه اقولك انها مش جراءه ولا حاجه اني معترضش علي الموضوع

لو بصينالها من ناحيه تانيه

هتلاقي ان الاعلان دا مش حلو في حقوق الرجال
علشان عارف انه ياعني هيحتاس ويعك الدنيا

سمعه تقيييل

انا بهزر اوع تزعل

فبتالي عارفين ان المراه بتفهم اكتر وبتركز اكتر علشان كدا عملوا الاعلان

فهمت له انا معترضتش بقي

بشكرك بجد علي سؤالك عليا

ربنا يخليك ويوفقك

ومستنيه جديدك

علشان معملش عليك خصم

تحياتي ليك من ارض الكويت

الحر جدا جدا جدا

Dr.khaled said...

جااااااااااامد يا استاذ

ربنا يهدينا جميعا

بلاش تبعتنا من مدونتك التانية على هنا
يا تكتب هنا يا هناك

كلام لوجيك said...

loumi
اهلا وسهلا بيكى ومرحبا بكى دائما فى مدونتى المتواضعه
سعيد جدا ان الصورة عجبتك والمدونة شدتك واوعدك بموضوعات مصورة مميزة باستمرار
بالنسبة لموضوع الغرب فأنا عاوز اقولك ان الرجل رجل فى كل مكان والست ست ايضا
مهما اختلفت الثقافات ومهما ذابت الفوارق بين الجنسين الا انه يظل هناك خيط رفيع يفصل بينهم
نورتينى واهلا بيكى دائما ضيفه عزيزة
---------------------

جهينه
ازيك انتى يا دكتورة
دائما ما اسعد بزيارتك وتعليقاتك المميزة
ووجهة نظرك وصلت وواضحة
وطبعا مازعلتش خالص ...اطمنى
وبالنسبة للجديد فأنا نزلته فور قراءتى لتعليقك تلافيا للخصم
هههههههههه
وبالنسبة لحر الكويت فأنا عاوز اقولك انك لسه ماشوفتيش حاجه ، استنى لشهر 7 و 8 والمشكلة كمان مش فى الحر بس ، بل تكمن فى الطوز والرطوبة العالية
نورتينى حقيقي

كلام لوجيك said...

خالد وليس بخالد
اهلا بالدكتور العظيم صاحب المدونة المحترمة
البلوج كله نور
بالنسبة لموضوع تحديد مدونة واحدة للكتابة
ارد عليك واقولك انى فعلا متوقف عن التدوين فى كلام لوجيك احتراما لقرائي ولعدم وجود افكار جديدة مميزة

اما هنا فالموضوع اسهل قليلا حيث ان الموضوعات تعتمد على الصورة والتعليق ولا تحتاج منى لعصر افكاري لتكوين موضوع متكامل يستحق عناء قرائتكم له
ارجو ان تكون قد تفهمت سبب تحويلى لكم الى هذه المدونة
خالص تحياتى ودمت بكل خير

Dalia said...

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

هو كده جاب من الاخر

لللللوووووووووووللللللللللل

كلام لوجيك said...

داليا
اهلا بيكى دائما فى مدونتى المتواضعة
نورتينى بزيارتك

هو كده فعلا جاب من الاخر بدل ما يوجع دماغه بإرشادات الغسيل
مش بيقولك ان اقصر طريق بين نقطتين هو الخط المستقيم

اهو هو ده الخط المستقيم

شكرا لمرورك

Shreef said...

اهي ديه بئى بجد تحفة هو ده الشغل جابوا من الاخر..فظيعة بجد

Abdelrahman Ellithy said...

مدونة جميلة الصراحة
انا مدونتي تتكلم عن اجلوكو ...الربح من النترنت حقيقي مع اثبات المصداقية


http://aglocohits.blogspot.com/


شكرا